Klienci ZUS mogą telefonicznie umówić się na wizytę w wybranej placówce Zakładu


Klienci ZUS mogą telefonicznie umówić się na wizytę w wybranej placówce Zakładu. Spotkanie z ekspertem ZUS można zarezerwować w dogodnym dla siebie terminie przypadającym na tydzień roboczy i godziny obsługi klientów w ZUS. Do tej pory z takiej opcji mogli skorzystać tylko klienci, posiadający swoje konto na portalu Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS. Podczas rozmowy należy podać swoje dane – imię, nazwisko, PESEL lub serię i numer dokumentu tożsamości oraz numer telefonu komórkowego. Dodatkowo należy też podać placówkę, w której ma się odbyć wizyta, sprawę, jaką chce się omówić z ekspertem ZUS, oraz wskazać dzień i godzinę wizyty. Z ekspertem ZUS można także porozmawiać on-line. Nie trzeba wychodzić z domu. Wystarczy umówić się na e-wizytę poprzez stronę www.zus.pl.


Monika Kiełczyńska
Regionalny rzecznik prasowy ZUS, województwa łódzkiego